عبدالله دوم عازم عربستان شد
  • 20 مرداد 1404
  • شناسه : 116244
    بازدید 35
    6

    منابع خبری از سفر پادشاه اردن به عربستان برای دیدار با بن سلمان خبر دادند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العربیه، شاه اردن عازم عربستان شد.

    منابع خبری اعلام کردند که عبدالله دوم شاه اردن، عازم عربستان شده و قرار است که با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی دیدار کند.

    شاه اردن را در این سفر شاهزاده حسین بن عبدالله الثانی ولیعهد اردن همراهی می کند.

    گفتی است که این سفر در سایه تحولات پرشتاب منطقه انجام می شود که رژیم صهیونیستی به دنبال یورش و اشغال غزه است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    پنج × 2 =