شبه‌نظامیان خط لوله گاز در «پنجاب» پاکستان را منفجر کردند
  • 22 مرداد 1404
  • شناسه : 117765
    بازدید 52
    7

    بر اثر وقوع انفجار در خط لوله گاز در «پنجاب» پاکستان، انتقال گاز به این استان متوقف شد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، پلیس پاکستان امروز چهارشنبه اعلام کرد که شبه‌نظامیان یک خط لوله اصلی گاز را در شمال غربی این کشور منفجر کردند.

    به گزارش این رسانه، بر اثر وقوع این حادثه انتقال گاز به بزرگترین استان یعنی پنجاب به حالت تعلیق درآمد.

    امیر خان، سخنگوی پلیس محلی در این ارتباط به رسانه‌ها اعلام کرد که این حادثه، جدیدترین مورد از مجموعه‌ای از انفجارهای مشابه در ماه‌های اخیر در منطقه ناآرام لاکی مروات در استان خیبر پختونخواه در شمال غربی این کشور به شمار می‌آید.

    وی گفت که شبه‌نظامیان مواد منفجره‌ای را که در خط لوله کار گذاشته شده بود، منفجر کردند.

    پس از این انفجار، انتقال گاز به منطقه میانوالی پنجاب متوقف شد.

    این چهارمین حمله در همان مکان در کمتر از ۳ ماه است.

    هنوز هیچ خبری مبنی بر پذیرش مسئولیت انفجار از سوی فرد یا گروهی منتشر نشده است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    18 − 6 =