ترامپ: نشست خیلی خوبی در آلاسکا درباره جنگ احمقانه «بایدن» داشتم
  • 26 مرداد 1404
  • شناسه : 120472
    بازدید 39
    6

    رئیس‌جمهور آمریکا درباره نشست روز جمعه خود با رئیس جمهور روسیه گفت: نشست خیلی خوبی در آلاسکا درباره جنگ احمقانه «بایدن» داشتم.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا امروز یکشنبه در رسانه اجتماعی خود در تورث سوشال نوشت: پیشرفت بزرگی در (موضوع) روسیه (حاصل می‌شود.) منتظر باشید!

    رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی دیگر ادامه داد: اگر من روسیه را وادار کنم که به عنوان بخشی از توافق، مسکو را واگذار کند، رسانه‌های جعلی و شریک آنها یعنی دموکرات‌های چپ رادیکال، خواهند گفت که من اشتباه وحشتناکی مرتکب شده‌ام و توافق بسیار بدی را رقم زده‌ام.

    دونالد ترامپ در این خصوص اضافه کرد: نشست خیلی خوبی در آلاسکا درباره جنگ احمقانه «بایدن» داشتم. جنگی که اصلاً نباید اتفاق می‌افتاد.

    این در حالیست که «دونالد ترامپ» و «ولادیمیر پوتین» روسای جمهور آمریکا و روسیه جمعه در آلاسکا با یکدیگر دیدار کردند.

    ترامپ همواره درگیری‌ها در اوکراین را به دلیل حماقت جو بایدن رئیس جمهور پیشین این کشور دانسته و بارها تکرار کرده است که اگر وی در آن زمان رئیس جمهور بود، این جنگ هرگز رخ نمی‌داد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    18 − هشت =