منبع عراقی: آمریکا پایگاه «عین الاسد» را تخلیه می‌کند
  • 26 مرداد 1404
  • شناسه : 120641
    بازدید 55
    7

    یک منبع عراقی از توافق میان بغداد و واشنگتن برای تخلیه برخی پایگاه‌های ائتلاف آمریکا خبر داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، یک منبع دولتی عراق در گفتگو با الجزیره تاکید کرد: ائتلاف بین المللی آمریکا از پایگاه عین الاسد، فرودگاه بغداد و ساختمان فرماندهی عملیات مشترک خارج و به اربیل منتقل می‌شود.

    وی اضافه کرد: این روند در ماه سپتامبر آتی بر اساس توافق میان بغداد و واشنگتن صورت می‌گیرد.

    این منبع تصریح کرد: مربیان نظامی در کشور باقی می‌مانند و ارتباطی با خروج ائتلاف بین المللی ندارند.

    پیش از این نمایندگان عراقی بارها بر ضرورت بیرون راندن عناصر ائتلاف آمریکا از خاک این کشور تاکید کرده بودند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    4 × 2 =