وحشت آمریکایی‌ها از یمن؛ «ما نبودیم!»
  • 28 مرداد 1404
  • شناسه : 121819
    بازدید 34
    5

    تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به تأسیسات برق جنوب صنعا باعث شده آمریکایی‌ها دچار ترس و وحشت شده و عدم مشارکت خود را در این حمله اعلام کنند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، یک مسئول آمریکایی در گفتگو با المانیتور تاکید کرد: پنتاگون هیچ کمک اطلاعاتی یا لجستیکی به تل آویو در جریان حمله اخیر به تأسیسات برق جنوب صنعا نکرده است.

    وی افزود: نمی‌خواهیم به یمنی‌ها برای خروج از توافق آتش بس دلیل بدهیم.

    این مسئول آمریکایی تصریح کرد: کشتی‌های آمریکایی موشک‌های یمن که به سمت اسرائیل شلیک شدند را رهگیری کردند اما در حملات علیه این کشور دست نداشتند.

    وی اعتراف کرد: یمنی‌ها یک محاصره مؤثر علیه رژیم صهیونیستی از طریق دریای سرخ اعمال کرده‌اند.

    لازم به ذکر است که آمریکایی‌ها بعد از عدم کسب موفقیت در حملات علیه یمن و مشاهده قدرت نظامی این کشور از دستیابی به توافق آتش بس با صنعا خبر دادند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    4 × چهار =