تداوم نقض حریم هوایی لبنان از سوی رژیم صهیونیستی
  • 29 مرداد 1404
  • شناسه : 123062
    بازدید 32
    5

    منابع خبری از تداوم نقض حریم هوایی لبنان از سوی رژیم صهیونیستی خبر دادند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، رژیم صهیونیستی به نقض حریم هوایی لبنان ادامه می دهد.

    منابع لبنانی اعلام کردند که طبق اطلاعات واصله یک پهپاد اسرائیلی، لودری را در میس الجبل هدف قرار داد. این حمله تلفاتی به همراه نداشته است.

    همچنین این منابع از پرواز پهپاد رژیم صهیونیستی بر فراز منطقه الزهرانی در جنوب لبنان خبر دادند.

    گفتنی است که از زمان توافق آتش‌بس بین رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان، ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل ده‌ها بار آن را نقض کرده که به شهید و زخمی شدن تعدادی از شهروندان لبنان منجر شده است.

    آتش‌بس بین رژیم صهیونیستی و لبنان با میانجیگری بین‌المللی، بامداد روز چهارشنبه هفتم آذر ۱۴۰۳ اجرایی شد.

    شیخ نعیم قاسم دبیرکل حزب الله لبنان چندی قبل تصریح کرد که از زمان برقراری آتش بس میان این جنبش و رژیم صهیونیستی، اسرائیل حدود ۳ هزار و ۷۰۰ بار آتش بس را نقض کرده است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    3 − یک =