سقوط یک جنگنده اف-۱۸ نیروی دریایی آمریکا در اقیانوس اطلس
  • 30 مرداد 1404
  • شناسه : 123235
    بازدید 35
    6

    رسانه های آمریکایی اعلام کردند که یک جنگنده اف-۱۸ نیروی دریایی آمریکا در اقیانوس اطلس سقوط کرده است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه سی‌بی‌اس به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که یک فروند جنگنده اف -۱۸ متعلق به نیروی دریایی ایالات متحده، روز چهارشنبه در آب‌های اقیانوس اطلس، در نزدیکی سواحل ایالت ویرجینیا سقوط کرده است.

    به گزارش این شبکه، یک مقام آمریکایی گفت: این حادثه تازه‌ترین مورد از یک سلسله حوادث مشابه است که نیروی دریایی در ماه‌های اخیر با آن رو به رو بوده است.

    سی‌بی‌اس همچنین تأیید کرد: جنگنده‌ای که روز چهارشنبه سقوط کرد، ششمین هواپیمای اف -۱۸ است که نیروی دریایی طی ده ماه گذشته از دست داده است.

    نیروی دریایی آمریکا ۹ مردادماه سال جاری نیز اعلام کرد که یک جت جنگنده اف -۳۵ در نزدیکی پایگاه هوایی نیروی دریایی لمور در مرکز کالیفرنیا سقوط کرده است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    2 × دو =