واکنش زیدآبادی به مصاحبه بیژن عبدالکریمی/ صحبت های او را شنیدم ترس برم داشت!
  • 30 مرداد 1404
  • شناسه : 123544
    بازدید 45
    6

    احمد زیدآبادی در واکنش به اظهارات بیژن عبدالکریمی در مصاحبه با بی بی سی فارسی گفت:«صحبت‌های او را که شنیدم ترس برم داشت!»

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش اقتصاد آنلاین، احمد زیدآبادی، تحلیلگر سیاسی، در یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت: بخشی از صحبت‌های دکتر بیژن عبدالکریمی در مصاحبه با بی‌بی سی فارسی را که شنیدم، ترس برم داشت! حرف نهایی او این است که مصالحۀ ایران با قدرت‌های خارجی برای رفع تحریم‌ها ناممکن است و بنابراین، ما ایرانیان محکوم به تحمل تحریم‌های فزاینده در کنار رویارویی نظامی و غیرنظامی تا آخرین نفس و به هر قیمت هستیم! 

    چنین تصوری از نظام جهانی، به معنای امتناع زندگی عادی و شرافتمندانه و حتی نیمه‌شرافتمندانه در قالب دولت-ملت‌هاست! به نظرم میلیادرها انسانی که در گوشه و کنار جهان در داخل حدود ۲۰۰ کشور در حال زندگی هستند، شاهدی آشکار در ابطال این گزاره‌اند! 

    من به رغم تفاوت فکری برای آقای عبدالکریمی احترام قائلم و نیت‌سوئی در او نمی‌بینم اما پیامدهای سخنش برای جامعۀ ایرانی زندگی‌سوز است. آماده‌ام با او در این باره گفتگویی علنی انجام دهم.

     

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    3 − دو =