زلزله ۷.۵ ریشتری در آمریکای جنوبی
  • 31 مرداد 1404
  • شناسه : 123852
    بازدید 36
    5

    زلزله‌ای به بزرگی ۷.۵ ریشتر «گذرگاه دریک» بین آمریکای جنوبی و قطب جنوب را به لرزه درآورد و هشدار درباره احتمال وقوع سونامی در منطقه صادر شده است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سازمان زمین‌شناسی آمریکا اعلام کرد که زلزله‌ای به بزرگی ۷.۵ درجه در مقیاس ریشتر «گذرگاه دریک» بین آمریکای جنوبی و قطب جنوب را لرزاند.

    بر اساس گزارش این سازمان، این زلزله در عمق ۳۶ کیلومتری زمین به وقوع پیوست و کارشناسان این سازمان در حال بررسی احتمال وقوع سونامی در منطقه به ویژه در سواحل شیلی هستند.

    تا کنون گزارشی درباره تلفات جانی یا خسارات احتمالی ناشی از این زلزله منتشر نشده است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    هشت − چهار =