سفیر آلمان تهران را ترک کرد/ سفارت آلمان در تهران باز می‌ماند؟
  • 31 مرداد 1404
  • شناسه : 124210
    بازدید 65
    9

    «مارکوس پوتسل» سفیر آلمان در تهران در ویدیویی با اشاره به اینکه «به دلایل شخصی» زودتر از پایان مدت ماموریتش تهران را ترک می‌کند، خطاب به شهروندان ایرانی به زبان فارسی گفت: متاسفانه مدت ماموریت من به دلایل شخصی در تهران کوتاه بود و بعد از یک سال تهران را ترک می‌کنم. در این یک سال تحولات زیاد بود و من این تحولات را دیدم.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سفیر آلمان در تهران اظهار کرد: مدت ماموریت من در تهران به دلایل شخصی کوتاه بود و من تهران را ترک می‌کنم، اما سفارت آلمان در تهران باز است.

    «مارکوس پوتسل» سفیر آلمان در تهران در ویدیویی با اشاره به اینکه «به دلایل شخصی» زودتر از پایان مدت ماموریتش تهران را ترک می‌کند، خطاب به شهروندان ایرانی به زبان فارسی گفت: متاسفانه مدت ماموریت من به دلایل شخصی در تهران کوتاه بود و بعد از یک سال تهران را ترک می‌کنم. در این یک سال تحولات زیاد بود و من این تحولات را دیدم.

    وی همچنین گفت: من از تهران می‌روم ولی سفارت آلمان باز می‌ماند. بعد از یک وقفه کوتاه به خاطر مسائل جنگ ما برگشتیم. کنسولگری کار می‌کند، اما تعداد کارمندان آنجا بسیار کم است و ما قادر نیستیم که در حال حاضر مانند قبل ویزا صادر کنیم و تعداد ویزا‌ها کم‌تر می‌شود و من از این بابت معذرت می‌خواهم ولی در حال حاضر وضعیت این‌گونه است.

    وی در پایان برای مردم ایران آرزوی سلامتی کرد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    5 × دو =