نخستین سفر وزیر خارجه پاکستان به یک کشور آسیایی بعد از ۱۳ سال
  • 1 شهریور 1404
  • شناسه : 124358
    بازدید 37
    5

    وزیر خارجه پاکستان بعد از ۱۳ سال امروز راهی بنگلادش شد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، محمد اسحاق دار معاون نخست وزیر و وزیر خارجه پاکستان امروز سفر رسمی خود را به بنگلادش آغاز کرد. این نخستین سفر وزیر خارجه پاکستان به بنگلادش طی ۱۳ سال گذشته است.

    وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد که این سفر اقدام مهمی در روابط با بنگلادش به شمار می‌رود.

    بر اساس گزارش شبکه جیو نیوز پاکستان، قرار است اسحاق دار نشست‌های مهمی با مسئولان بنگلادشی در خصوص تحولات منطقه و روابط دو جانبه برگزار کند.

    این سفر ۲ روزه بنا به دعوت دولت بنگلادش صورت می‌گیرد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    11 + 16 =