وزیر خارجه تل‌آویو راهی آمریکا می‌شود
  • 2 شهریور 1404
  • شناسه : 125354
    بازدید 37
    7

    وزیر خارجه رژیم صهیونیستی برای دیدار با همتای آمریکایی خود راهی واشنگتن می‌شود.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الشرق، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که گدعون ساعر وزیر خارجه این رژیم در نخستین سفر خود بعد از به دست گرفتن این پست به آمریکا می‌رود.

    قرار است ساعر با مارکو روبیو همتای آمریکایی خود دیدار کند. وی با وزیر امنیت داخلی آمریکا که می گذشته در اراضی اشغالی با او دیدار کرده بود نشست برگزار می‌کند.

    ساعر در نشست آیپک نیز حضور پیدا خواهد کرد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    10 − سه =