تظاهرات گسترده ضد دولتی در لبنان چهارشنبه برگزار می‌شود
  • 3 شهریور 1404
  • شناسه : 125558
    بازدید 49
    5

    جنبش امل و حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از هواداران خود خواستند روز چهارشنبه در اعتراض به مصوبه دولت این کشور مبنی بر خلع سلاح مقاومت به خیابان‌ها بریزند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های مقاومت، حزب الله لبنان و جنبش امل این کشور با صدور بیانیه‌ای مشترک خواستار برپایی تظاهرات اعتراض آمیز در میدان ریاض الصلح واقع در مرکز بیروت پایتخت این کشور برای حمایت از مقاومت و سلاح آن شدند.

    این تجمع که قرار است چهارشنبه آینده برگزار شود، در اعتراض به مصوبات دولت لبنان طی روزهای ۵ و ۷ آگوست ۲۰۲۵ برپا می‌شود.

    حزب الله و جنبش امل در این بیانیه تاکید کرده‌اند که این تجمعات تأکیدی بر حق لبنان در حفظ تمامیت ارضی خود و حق ملت و مقاومت آن در دفاع از سرزمین‌ها و آزادسازی آن از اشغال رژیم صهیونیستی است.

    این دو جنبش شیعی در لبنان تاکید کردند که صبر آنها نسبت به چالش‌های فراروی کشور به پایان رسیده و زمان آن را رسیده است که لبنانی‌ها موضع یکپارچه و ملی خود را در این زمینه اعلام کنند.

    این بیانیه تاکید کرده است که تظاهرات مذکور در چهارچوب تاکید بر موقعیت مقاومت و سلاح شریف آن برای دفاع از کرامت ملی و تمامیت ارضی لبنان برگزار خواهد شد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    14 − 10 =