مقام صهیونیستی: پهپاد یمنی قصد حمله به تاسیسات استراتژیک را داشت
  • 4 شهریور 1404
  • شناسه : 126176
    بازدید 42
    5

    یک مقام صهیونیستی فاش کرد که پهپاد یمنی که اخیراً به سرزمین‌های اشغالی شلیک شد، به دنبال هدف قرار دادن یک هدف استراتژیک در اسرائیل بوده است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المسیره یمن، روزنامه صهیونیستی معاریو اعلام کرد که بر اساس ارزیابی‌ها، پهپاد یمنی که هفته گذشته با عبور از صحرای سینا وارد حریم هوایی اراضی اشغالی شده بود، احتمالاً نیروگاه برق عسقلان یا یک تأسیسات راهبردی دیگر را هدف قرار داده بود.

    این روزنامه صهیونیستی در ادامه نوشت: ارتش و شرکت صنایع هوایی اسرائیل در حال بررسی دلایل ناکامی سامانه دفاعی در رهگیری یک فروند موشک یمنی هستند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    سه × 1 =