توافق روبیو و وزرای خارجه تروئیکای اروپایی علیه ایران
  • 5 شهریور 1404
  • شناسه : 127590
    بازدید 71
    8

    وزرای امور خارجه تروئیکای اروپایی در یک تماس تلفنی با مارکو روبیو وزیر خارجه آمریکا در مورد موضوع هسته‌ای ایران گفت‌وگو کرد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از همشهری آنلاین، وزرای امور خارجه این کشور‌ها طبق دستور کار دولت‌هایشان بف منظور فضاسازی علیه ایران و ایجاد تعاریف متوهمانه از برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران، به توافق برای جلوگیری از آنچه «توسعه یا در اختیار داشتن سلاح‌های هسته‌ای توسط ایران» خوانده شده، دست پیدا کردند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    6 − سه =