پیام مهم سخنگوی دولت به مردم
  • 6 شهریور 1404
  • شناسه : 127746
    بازدید 60
    6

    مهاجرانی در توئیتی نوشت: با خروج نیروگاه‌های آبی به‌دلیل خشکسالی، ناترازی برق به‌طور کامل جبران نشده است، از صبوری و همراهی مردم سپاسگزاریم.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت در شبکه ایکس نوشت: دولت برای توسعه انرژی‌های پاک گام‌های جدی برداشته است؛ از نصب بیش از ۱۰۰۰ مگاوات پنل خورشیدی تا برنامه‌ریزی برای ۷۰۰۰ مگاوات دیگر. اما با خروج نیروگاه‌های آبی به‌دلیل خشکسالی، ناترازی برق به‌طور کامل جبران نشده است. از صبوری و همراهی مردم سپاسگزاریم و با جدیت، سرمایه‌گذاری در انرژی‌های نو را ادامه می‌دهیم.

     

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    5 + 5 =