واکنش نفت ایران به مکانیسم ماشه
  • 8 شهریور 1404
  • شناسه : 128744
    بازدید 42
    6

    یک نماینده مجلس در رابطه به فعال‌سازی مکانیسم ماشه و شرایط فروش نفت ایران توضیحاتی ارائه کرد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از همشهری‌آنلاین، عضو هیات رئیسه مجلس گفت: اقدام اروپایی‌هایی غیرفنی و غیر حقوقی بوده و رفتارشان کاملا سیاسی است تا بتوانند از ایران امتیاز بگیرند.

    سلیمی افزود: آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها یک طرف برجام بودند و آمریکا از برجام خارج شد و اروپایی‌ها هم به تعهدات خود عمل نکردند؛ لذا مکانیسم ماشه از منظر حقوقی دچار اشکال خواهد بود.

    وی گفت: ما به صراحت اعلام کردیم در صورت فعال‌سازی مکانیسم ماشه مجلس گزینه‌هایی روی میز دارد و از این گزینه‌ها به نحو احسن استفاده خواهد کرد.

    عضو هیات رئیسه مجلس ادامه داد: ما قبلا تحریم شده بودیم و نفت خود را هم به فروش رساندیم و اینطور نیست که نفت مان روی دریا بماند؛ بالاخره ما مسیر‌هایی پیدا کردیم که از این طریق‌ها نفت خود را به فروش می‌رسانیم.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    سیزده − هفت =