مقام انصارالله: انتقام از رژیم صهیونیستی اجتناب‌ناپذیر است
  • 8 شهریور 1404
  • شناسه : 128925
    بازدید 35
    5

    یک مقام انصارالله یمن تصریح کرد که حمله رژیم صهیونیستی به نشست دولت عبور از خطوط قرمز محسوب می‌شود.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، در گفت‌وگو با شبکه المیادین تأکید کرد که هدف قرار دادن نشست دولت، عبور از خطوط قرمز محسوب می‌شود.

    وی افزود: جنگ وارد مرحله جدیدی شده است و گرفتن انتقام امری اجتناب‌ناپذیر است. ما پیش از آنکه سخن بگوییم، دست به اقدام می‌زنیم.

    رژیم صهیونیستی چند روز پیش صنعا را هدف قرار داد که در جریان آن نخست وزیر و شماری از وزیران همراه وی به شهادت رسیدند.

    وزیر جنگ اسرائیل مدعی شد: ضربه‌ای کوبنده و بی‌سابقه به سران سیاسی و امنیتی انصارالله وارد کردیم

    اسرائیل کاتز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد که ارتش این رژیم ضربه‌ای «کوبنده و بی‌سابقه» علیه سران امنیتی و سیاسی جنبش انصارالله یمن وارد کرده است.

    وی بدون اشاره به ضربات کوبنده ایران در جنگ ۱۲ روزه و ضربات موشکی و پهپادی انصارالله پس از تجاوز اسرائیل به غزه مدعی شد: حوثی‌ها درسی سخت خواهند گرفت و سرنوشت یمن همچون سرنوشت ایران خواهد بود و این تنها آغاز راه است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    3 × دو =