نخست وزیر پیشبرد امور یمن: وارد جنگی بزرگ شدیم
  • 10 شهریور 1404
  • شناسه : 129906
    بازدید 37
    7

    نخست وزیر پیشبرد امور یمن گفت: ما وارد جنگی بزرگ و موثر شدیم و با آمریکا درگیر شدیم و این جنگ فقط نظامی نبود بلکه جنگی اقتصادی بود.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، محمد مفتاح نخست وزیر پیشبرد امور یمن در واکنش به حمله اخیر رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن نخست وزیر یمن گفت: ای ملت و امت ما از صنعا شما را خطاب قرار می‌دهم. یمن امروز مردانش را در یاری حق از دست داد.

    وی ضمن تسلیت شهادت نخست وزیر یمن و جمعی از وزیران به رهبر انصارالله یمن، بیان کرد: ما وارد جنگی بزرگ و موثر شدیم و با آمریکا درگیر شدیم و این جنگ فقط نظامی نبود بلکه جنگی اقتصادی بود و دشمن هر هدفی را مورد حمله قرار داد.

    نخست وزیر پیشبرد امور یمن تصریح کرد: دشمن بنادر یمن را هدف قرار داد تا یمن را در تنگنا قرار دهد اما اهدافش شکست خورد زیرا بنادر همچنان فعال است و بحرانی ایجاد نشده است. نگرانی بابت فعالیت دولت نیست و خون شهیدان به ما انگیزه و اصرار بر انجام ماموریت و وظایف را می‌دهد. فعالیت‌های دولت مختل نشده است.

    محمد مفتاح ادامه داد: اوضاع خوب است و دشمن شکست خورده است. ما از حضور مردم مان در همه صحنه‌ها تمجید می‌کنیم و این حضور است که دشمن را شکست داده است. آنچه خائنان مزدوران ترویج می‌دهند بی اساس است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    15 − هشت =