دومینوی خودکشی نظامیان صهیونیست این‌بار در «نهاریا»
  • 10 شهریور 1404
  • شناسه : 130096
    بازدید 44
    6

    رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که «ایتان کوبرمن» گروهبان ذخیره ارتش اشغالگر که در غزه خدمت کرده بود، در خانه‌اش به زندگی خود پایان داده است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، منابع عبری زبان از کشف پیکر یک نظامی صهیونیست که در خانه اش در نهاریا در شمال فلسطین اشغالی خودکشی کرده بود، خبر دادند.

    بر اساس گزارش این رسانه ها، «ایتان کوبرمن» گروهبان ذخیره ارتش اشغالگر در غزه خدمت کرده بود و اکنون به زندگی خود در خانه اش پایان داده است.

    این بیست و چهارمین مورد خودکشی در میان نظامیان رژیم صهیونیستی از ابتدای سال جاری میلادی است.

    چند روز گذشته هم رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که یک نظامی ذخیره ارتش رژیم اشغالگر از ساکنان منطقه « کفرسابا » در مرکز فلسطین اشغالی، با شلیک گلوله خودکشی کرده است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    هفده − 10 =