خروج وزرای شیعه از جلسه کابینه لبنان در پی طرح موضوع خلع سلاح مقاومت
  • 14 شهریور 1404
  • شناسه : 132399
    بازدید 54
    8

    در پی حضور فرمانده ارتش لبنان در جلسه کابینه برای بررسی طرح انحصار سلاح در اختیار دولت لبنان، وزرای شیعه از جلسه خارج شدند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، در پی حضور رادولف هیکل فرمانده ارتش لبنان در جلسه کابینه این کشور جهت بررسی طرح انحصار سلاح در اختیار دولت لبنان، ۴ وزیر شیعه کابینه وابسته به جنبش امل و حزب الله لبنان از جلسه خارج شدند. فادی مکی دیگر وزیر لبنانی بود که جلسه کابینه برای بررسی راهکارهای خلع سلاح مقاومت را ترک کرد.

    رکان ناصر الدین و محمد حیدر دو تن از وزیرانی بودند که سالن اصلی کاخ ریاست جمهوری که محل برگزاری این نشست بود را ترک کرده و به سالن مجاور رفتند.

    جلسه شورای وزیران لبنان برای بررسی طرح ارتش مبنی بر انحصار سلاح در دست دولت از لحظاتی پیش در کاخ ریاست جمهوری لبنان و با حضور جوزف عون رئیس جمهور این کشور و نواف سلام نخست وزیر آغاز شده است.

    شبکه المیادین گزارش داده که قبل از برگزاری این جلسه، نشستی دوجانبه میان نواف سلام و جوزف عون برگزار شده است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    19 + 11 =