بمباران برج‌های شهر غزه از سوی جنگنده های اسرائیلی
  • 14 شهریور 1404
  • شناسه : 132450
    بازدید 101
    6

    منابع خبری از هدف قرار گرفتن برج های بلند شهر غزه از سوی جنگنده های رژیم صهیونیستی خبر دادند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار الجزیره با اشاره به آغاز حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه از هدف قرار گرفتن برج های این شهر خبر داد.

    جنگنده های رژیم صهیونیستی برج مشتهی در شهرغزه را بمباران کرد.

    همچنین جنگنده های رژیم صهیونیستی برج مسکونی در منطقه انصار در غرب شهر غزه را بمباران کردند.

    ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: ساختمان هایی که به زیر ساختهایی نظامی تبدیل شده است را هدف قرار می دهیم تا عملیات نظامی علیه شهر غزه را گسترش دهیم. ما فعالیت گسترده حماس در شهر غزه به ویژه برج های بلند را رصد کردیم. حماس ابزارهای اطلاعاتی و موشک انداز و مراکز کنترل در برج های غزه مستقر کرده است.

    گفتنی است که یسرائیل کاتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دقایقی قبل از آغاز حملات گسترده به شهر غزه خبر داد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    3 × چهار =