ترامپ: هند و روسیه را به چین باختیم
  • 14 شهریور 1404
  • شناسه : 132584
    بازدید 66
    6

    رئیس جمهور آمریکا در واکنش به نشست‌های صورت گرفته در حاشیه اجلاس شانگهای گفت که واشنگتن، هند و روسیه را به چین باخته است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با انتشار عکسی در شبکه اجتماعی تروث سوشال پس از دیدار روزهای اخیر مسئولان ارشد چین، روسیه و هند در نشست شانگهای، نوشت که «به نظر می‌رسد هند و روسیه را به چین تاریک باخته‌ایم

    ترامپ: هند و روسیه را به چین باختیم

    طی روزهای اخیر در حاشیه نشست شانگهای جلسات دو جانبه و چند جانبه زیادی بین سران عضو پیمان شانگهای در چین برگزار شد.

    دولت چین همچنین مانور بزرگی را با مشارکت رهبران و نمایندگان ده‌ها کشور عضو پیمان شانگهای برگزار کرد که ترامپ از آن با تعبیر توطئه علیه آمریکا یاد کرد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    یک × 2 =