«بلندیان» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور شد
  • 16 مهر 1404
  • شناسه : 135974
    بازدید 49
    5

    وزیر کشور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور را منصوب کرد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، اسکندر مومنی وزیر کشور در حکمی محمد مهدی بلندیان را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور منصوب کرد.

    وزیر کشور در این حکم، هوشمندسازی فرآیندها، چابک‌سازی، تقویت کارآمدی نیروی انسانی، بکارگیری نیروهای متعهد جوان، خلاق و کارآمد، رعایت عدالت سازمانی به‌منظور شایسته‌سالاری در انتصابات و شایسته‌گزینی را از اولویت‌های کاری معاون جدید توسعه مدیریت و منابع بیان کرده است.

    هچنین ارتقاء رضایت کارکنان و استفاده از کارکنان درون‌سازمانی بویژه در مشاغل مدیریتی، استفاده از ظرفیت و توانمندی بانوان و طراحی و اجرای سیاست‌های جانشین‌پروری و تربیت مدیران آینده با تدوین و به‌روزرسانی شاخص‌ها و ارزیابی عملکرد مطلوب از دیگر مواردی است که بر آن تاکید شده است.

    محمد مهدی بلندیان، پیش از این معاون سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور بوده است.

    وزیر کشور همچنین از تلاش‌ و خدمات منصور تقوی در مدت تصدی این معاونت، به ویژه توجه به استفاده از ظرفیت درون‌سازمانی و نیز بازنگری و اصلاح ساختار وزارت کشور و استان‌ها قدردانی کرد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    چهارده + یک =