طباطبایی: تندروی آفت امنیت کشور است
  • 18 مهر 1404
  • شناسه : 136136
    بازدید 49
    4

    معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور، نوشت: هر صدایی که مروج دودستگی و قطبی‌سازی در جامعه باشد، در خدمت دشمنان است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، سید مهدی طباطبایی در شبکه ایکس نوشت: «هر صدایی که مروج دودستگی و قطبی‌سازی در جامعه باشد، در خدمت دشمنان ملک و ملت ‎ایران است. چه آنان‌که صدا در گلو می‌اندازند و به بهانه دیانت، نهادهای قانونی را زیر سوال می‌برند، چه آنها که با هنجارشکنی، بر اختلافات فرهنگی در جامعه دامن می‌زنند.

    تندروی آفت امنیت و آرامش کشور است.»

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    سه × 4 =