دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در ایران است؛ باید هوشیار باشیم
  • 22 مهر 1404
  • شناسه : 136780
    بازدید 61
    4

    نماینده مردم بوکان در مجلس گفت: در شرایطی که دشمن تمام تلاش خود را برای ایجاد تفرقه در ایران گذاشته است، هوشیاری همگان برای مقابله با این توطئه دشمن ضروری است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، محمدقسیم عثمانی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: دشمن سفاک و زورگو بعد از ناتوانی در عرصه نظامی، تمام تلاش خود را برای ایجاد افتراق و تفرقه قومی و مذهبی متمرکز کرده است و سعی بر این دارد تا با ایجاد و تعمیق شکاف‌های قومی و مذهبی، قدرت کشور را تقلیل دهد، لذا هوشیاری همگان برای مقابله با این توطئه دشمن یک ضرورت غیرقابل اجتناب است.

    نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسئولان امر نباید اجازه دهند جریان‌های منحرف قومی و مذهبی، این وحدت و اتحاد را با خدشه مواجه کنند.
    وی در ادامه، گفت: نباید اجازه داد افرادی که قومگرا هستند و بویی از ملی‌گرایی نبرده‌اند، وارد عرصه کاندیداتوری در انتخابات شوراها شوند. در انتخابات پیش‌رو، باید تمرکز بر سلامت و درستکاری افراد باشد.

    عثمانی اظهار کرد: در برخی از نقاط کشور، شوراهای شهر در یک دوره فعالیت، ثروت‌های نجومی به جیب زده‌اند و هیچ کس هم با این پدیده مقابله نمی‌کند. البته برخی از شوراهای شهر و روستا خدمات شایسته ای به مردم ارائه می‌دهند.

    وی با بیان اینکه یکی دیگر از نقشه‌های دشمن ایجاد نارضایتی در مردم است، تصریح کرد: اگر می‌خواهید مردم ناراضی نباشند، باید اول کارکنان حاکمیت را راضی کنیم. باید اول کارکنان، نیروهای نظامی و انتظامی را راضی کنیم و باید کارمندان آموزش و پرورش، کارکنان دولت و کارکنان شرکتی را سامان دهیم.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    چهار × سه =