بقایی: ایران آماده مساعدت برای کاهش تنش بین پاکستان و افغانستان است
  • 24 مهر 1404
  • شناسه : 137137
    بازدید 60
    4

    سخنگوی وزارت امور خارجه با ابراز خرسندی از برقراری آتش‌بس بین پاکستان و افغانستان، بر لزوم حل و فصل اختلافات از طریق دیپلماسی تاکید کرد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با ابراز خرسندی از برقراری آتش‌بس بین پاکستان و افغانستان، بر ضرورت شروع فوری گفتگو بین طرفین با هدف کاهش تنش، توقف کامل درگیری و حل و فصل اختلافات از طریق دیپلماسی تاکید کرد.

    سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین با تاکید بر اهمیت احترام متقابل نسبت به تمامیت سرزمینی و حاکمیت ملی هر دو کشور، آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای هرگونه مساعدت به منظور حفظ آرامش و کاهش تنش بین دو کشور همسایه و مسلمان اعلام کرد.

    بقایی با ابراز تأسف و نگرانی شدید از آسیب‌دیدن مردم و غیرنظامیان دو کشور از ناحیه درگیری‌های نظامی، بر ضرورت اقدام مؤثر از جمله تقویت همکاری‌های چندجانبه و منطقه‌ای برای پیشگیری و مقابله با تروریسم تاکید کرد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    دو × دو =