تجلیل وزیر دفاع از روحیه زینبی پرستاران در خدمت به سلامت و انسانیت
  • 4 آبان 1404
  • شناسه : 137947
    بازدید 44
    5

    وزیر دفاع در پیامی نوشت: روز پرستار، فرصت مغتنمی است برای تجلیل از زنان و مردان مومنی که با روحیه ای زینبی، خدمت به انسان و التیام آلام بندگان خدا را عبادت می‌شمارند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها) و گرامیداشت روز پرستار پیام تبریک صادر کرد

    متن پیام بدین شرح است:

    میلاد فرخنده پیام آور نهضت عاشورا، اسوه صبر و مجاهدت، حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) و روز پرستار، فرصت مغتنمی است برای تجلیل از زنان و مردان مؤمنی که با روحیه ای زینبی، خدمت به انسان و التیام آلام بندگان خدا را عبادت می‌شمارند.

    پرستاران خدوم ما با تاسی از زینب کبری (سلام الله علیها) امروزه چه در عرصه سلامت و چه در خطوط مقدم دفاع به خصوص در جنگ تحمیلی ۱۲ روزه در کنار مجروحان، رزمندگان و بیماران صبورانه و بی ادعا پرچم اخلاق و انسانیت را براافراشته و نماد روشن ((ایثار سازمان یافته)) و تجلی ((خدمت مومنانه)) بوده و یقین دارم که استمرار این مسیر نورانی، اقتدار ملی را تعمیق و بنیان‌های دفاعی و انسانی نظام اسلامی را مستحکم‌تر خواهد ساخت.

    اینجانب، ضمن تبریک این روز فرخنده به جامعه پرستاری شریف کشور و به ویژه پرستاران گرانقدر حوزه سلامت وزارت دفاع، از تلاش‌های بی وقفه و صبورانه و روحیه جهادی شما قدردانی نموده، از درگاه خداوند متعال موفقیت و سربلندیتان را در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و دعای خاص حضرت زینب کبری (سلام الله علیها)، در راستای خدمت به خلق و رضای خالق مسئلت می‌نمایم.

    وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

    سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    هجده − یازده =