حضرتی: نسل جدید همیشه نسل قبلی را نقد می‌کند
  • 5 آبان 1404
  • شناسه : 138199
    بازدید 56
    4

    رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: اختلاف بین نسلی یک امر طبیعی است و نسل جدید همیشه نسل قبلی را نقد می‌کند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، الیاس حضرتی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در سومین جلسه شورای مشاورین نسل زد، با اشاره به برگزاری سومین جلسه مشاوران نسل زد، اظهار کرد: امیدوارم برگزاری این جلسات تداوم پیدا کند.

    وی ادامه داد: من متعلق به نسلی هستم با ویژگی‌ها و خصوصیات دیگری و قرار نیست همه نسل‌ها طیف فکری همین نسل را ادامه دهند. اختلاف بین نسلی یک امر طبیعی است؛ نسل جدید همیشه نسل قبلی را نقد کرده و می‌کند.

    حضرتی با بیان اینکه ما قصد داریم تا دوستان نسل زد هم درگیر مسائل روز کشور بشوند و با واقعیت‌های تلخ و شیرین میدان آشنا و ذهنشان با آن درگیر بشود، گفت: این دوستان باید بتوانند یاد بگیرند که چگونه با مسائل کشور مواجه شوند و آمادگی لازم را برای حل آن را پیدا کنند. در سیاست همیشه همه چیز شیرین نیست.

    در ادامه این جلسه جوانان حاضر در نشست نیز به طرح دیدگاه‌ها، مطالبات و پیشنهادات خود پرداختند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    4 − 4 =