انتقاد یک نماینده مجلس از گرانی دارو
  • 11 آبان 1404
  • شناسه : 138660
    بازدید 36
    5

    نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: جهش هزینه‌های تأمین دارو به‌ویژه برای بیماران مزمن و کمبود داروهای حیاتی ناشی از مشکلات ارزی، بیماران را دچار سردرگمی کرده است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، رضا صدیقی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۱ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، طی تذکری شفاهی، اظهار کرد: افزایش سرسام‌آور قیمت دارو، شیرخشک و خدمات بهداشتی درمانی به مرحله‌ فاجعه‌بار رسیده است.

    وی بیان کرد: جهش هزینه‌های تأمین دارو به‌ویژه برای بیماران مزمن و کمبود داروهای حیاتی ناشی از مشکلات ارزی، بیماران را دچار سردرگمی کرده است.

    نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ناکارآمدی نظام بیمه‌ای در پوشش هزینه‌های درمانی کاملاً مشهود است و فشار سنگینی بر دوش خانوارها تحمیل کرده است. دولت باید در حراست از سلامت عمومی اقدامات عاجل و مؤثر انجام دهد تا مردم بیش از این در تأمین نیازهای دارویی و درمانی خود با مشکل مواجه نشوند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    سه + سیزده =