مطالبات فرهنگیان باید پرداخت شود
  • 11 آبان 1404
  • شناسه : 138668
    بازدید 38
    4

    نماینده مردم رفسنجان در مجلس گفت: فرهنگیان و بازنشستگان آموزش و پرورش در انتظار پرداخت مطالبات خود هستند که باید این مسئله مورد توجه قرار گیرد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، احمد انارکی‌محمدی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۱۱ آبان‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، اظهار کرد: فرهنگیان و بازنشستگان آموزش و پرورش امروز در انتظار پرداخت مطالبات خود از جمله حق بازنشستگی هستند.

    نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حالی که طبق اعلام سازمان مدیریت برنامه، منابع مالی اجرای کامل رتبه‌بندی از سال ۱۴۰۱ تأمین شده، اما تاکنون تنها ۵۰ درصد آن پرداخت شده است، لذا انتظار داریم تا هر چه سریع‌تر این اقدام عملیاتی شود و این افراد از بلاتکلیفی رها شوند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    پنج + دو =