عارف مسکو را به مقصد تهران ترک کرد
  • 28 آبان 1404
  • شناسه : 141119
    بازدید 36
    4

    پس از پایان اجلاس نخست‌وزیران سازمان همکاری شانگهای، معاون اول رئیس‌جمهور دقایقی پیش عازم تهران شد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا عارف معاون اول رئیس‌جمهور پس از شرکت و سخنرانی در بیست و چهارمین اجلاس نخست وزیران سازمان همکاری شانگهای، دقایقی پیش مسکو را به مقصد تهران ترک کرد.

    معاون اول رئیس‌جمهور پیش از بازگشت به تهران در جمع خبرنگاران درباره دستاوردهای این سفر توضیحاتی ارائه کرد.

    دیدار با تجار و فعالین اقتصادی ایرانی مقیم روسیه، دیدار با دیپلمات‌های ایرانی در روسیه، دیدار با دانشجویان ایرانی دانشگاه‌های روسیه، دیدار دوجانبه با نخست وزیر بلاروس از جمله برنامه‌های دیگر دکتر عارف در سفر دو روزه به مسکو بود.

    معاون اول رئیس‌جمهور همچنین به همراه نخست وزیران کشورهای شرکت کننده در این اجلاس با ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه دیدار کرد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    یک + هجده =