وزیر کار به گرمسار می‌آید؛ تقویت حوزه درمان و رفاه در دستور کار
  • 19 آذر 1404
  • شناسه : 145204
    بازدید 28
    3

    گرمسار- نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس از سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این شهرستان خبر داد و گفت: این سفر با هدف تقویت زیرساخت‌های درمانی و رفاهی منطقه انجام می‌شود.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    یاسر عربی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: احمد میدری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فردا چهارشنبه نوزدهم آذرماه ۱۴۰۴ به شهرستان گرمسار سفر خواهد کرد.

    وی افزود: این سفر با محوریت ارتقای زیرساخت‌های درمانی و بهبود سطح خدمات رفاهی به شهروندان گرمساری برنامه‌ریزی شده است.

    عربی با اشاره به برنامه‌های وزیر در این سفر گفت: از مهم‌ترین برنامه‌های این بازدید، حضور در مزار شهدای ایوانکی و ادای احترام و سپس بازدید از کلینیک امام خمینی (ره) و درمانگاه تأمین اجتماعی این شهرستان است.

    وی خاطرنشان کرد: بازدید از خطوط تولید شرکت معدنی املاح ایران نیز از دیگر بخش‌های برنامه سفر وزیر کار به گرمسار خواهد بود.

    نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی این سفر را فرصتی ارزشمند برای پیگیری مطالبات حوزه درمان و رفاه حوزه انتخابیه خود دانست و تصریح کرد: انجام این سفر نشان‌دهنده توجه دولت به توسعه متوازن و رفع نیازهای استان‌ها است.

    عربی گفت: امیدواریم نتایج ملموس و مثبتی از این سفر برای مردم شریف گرمسار و آرادان به ارمغان بیاید.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    نوزده + 10 =