ظفرقندی: سهم ارز دارو افزایش می یابد
  • 3 دی 1404
  • شناسه : 147994
    بازدید 14
    2

    وزیر بهداشت گفت: با هماهنگی صورت گرفته که با سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی بوده است، مقرر شد سهم ارز دارو افزایش یابد. 

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تامین ارز دارو در مدت گذشته به علت کاهش ارزآوری با مشکل مواجه شده بود که با هماهنگی صورت گرفته که با سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی، مقرر شده است سهم ارز دارو افزایش یابد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    سه × 4 =