وزیر کشور میلاد حضرت مسیح(ع) را تبریک گفت
  • 6 دی 1404
  • شناسه : 149398
    بازدید 18
    3

    وزیر کشور در پیامی میلاد خجسته حضرت مسیح(ع)، را به همه موحدان به‌ویژه هموطنان مسیحی و ارمنی تبریک گفت.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، اسکندر مؤمنی وزیر کشور در پیامی میلاد خجسته حضرت مسیح (ع)، را به همه موحدان به‌ویژه هموطنان مسیحی و ارمنی تبریک گفت.

    متن پیام بدین شرح است؛

    میلاد خجسته حضرت عیسی مسیح (ع)، پیام‌آور صلح، مهربانی و مظهر معنویت را به همه موحدان و خداجویان، به‌ویژه هموطنان عزیز مسیحی و ارمنی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم؛ پیامبری که از الگوهای الهام‌بخش ایستادگی در برابر ظلم و بشارت‌دهنده کرامت انسانی هستند.

    در این ایام مبارک، یاد و خاطره شهدای والامقام مسیحی و ارمنی را گرامی می‌داریم؛ دلیرمردانی که در دوران دفاع مقدس و در راه پاسداری از خاک پاک ایران، دوشادوش برادران مسلمان خود ایستادگی کردند و با نثار خون خویش، جلوه‌ای بی‌بدیل از اتحاد ملی و عشق به میهن را به تصویر کشیدند.

    امیدوارم سال جدید میلادی که در آستانه آن قرار داریم، در سایه وفاق و همدلی و تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، سالی سرشار از آرامش، پیشرفت و سربلندی برای هموطنان عزیز مسیحی و ارمنی باشد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    بیست + 11 =