قالیباف به رئیس کمیسیون انرژی تسلیت گفت
  • 10 دی 1404
  • شناسه : 149711
    بازدید 10
    3

    رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت برادر نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه مجلس را به ایشان تسلیت گفت.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت برادر موسی احمدی کمیسیون انرژی و نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه مجلس را تسلیت گفت.

    در این پیام آمده است:

    بسم‌الله الرحمن الرحیم
    إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

    حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای موسی احمدی
    رئیس محترم کمیسیون انرژی و نماینده مردم شریف کنگان، دیر، جم و عسلویه

    درگذشت برادر گرامی‌تان، مرحوم عباس احمدی در ایام متعلق به حضرت امیرالمومنین و جوادالائمه علیهم السلام موجب تأثر و تأسف فراوان شد.

    اینجانب این مصیبت را به جنابعالی و سایر بستگان تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت، و برای شما و بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

    محمدباقر قالیباف
    رئیس مجلس شورای اسلامی

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    دو × سه =