مجلس باید قانونی برای حکمرانی فضای مجازی تصویب کند
  • 24 دی 1404
  • شناسه : 152793
    بازدید 6
    2

    نماینده مردم ساوه در مجلس با اشاره به اقدامات دشمن از طریق فضای مجازی علیه کشورمان، خواستار قانونگذاری مجلس در حوزه فضای مجازی شد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد سبزی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۴ دیماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی گفت: یکی از مطالبات مردم در راهپیمایی آخر آن بود که باید فضای مجازی را کنترل و مدیریت کنیم.

    وی ادامه داد: زمانی که مالکیت و مدیریت فضای مجازی و سکوهای ارتباطی دست دشمن است، آنان از این فضا به نفع خودشان استفاده می‌کنند. شاهد بودیم که فضای مجازی به عنوان موتور پیشران اغتشاشات بود و اینستاگرام به مسلخ جوانان تبدیل شد و خانواده‌ها را به تباهی کشاند.

    نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی گفت: سوال این است که چرا ما هیچ گونه حکمرانی بر فضای مجازی نداریم. باید مجلس قانونی در این حوزه تصویب کند و فضای مجازی مدیریت شود.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    پنج × چهار =