محمودی: باید قرارگاه اقتصادی در کشور تشکیل شود
  • 30 دی 1404
  • شناسه : 153382
    بازدید 4
    2

    نماینده مردم تهران در مجلس گفت: امروز کشور نیازمند تشکیل یک قرارگاه منسجم، مستحکم و کارآمد اقتصادی برای عبور از بحران‌های اقتصادی است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، سیدمرتضی محمودی در جلسه علنی امروز(سه شنبه، ۳۰ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: امروز کشور نیازمند تشکیل یک قرارگاه منسجم، مستحکم و کارآمد اقتصادی برای عبور از بحران های اقتصادی است.

    نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نظر همه کارشناسان اقتصادی از هر جناح و تفکری این است که روی حل مسائل اقتصادی اجماع صورت گیرد و این اجماع باید متمرکز بر تشکیل قرارگاه و ستاد اقتصادی باشد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    سه × 2 =