قانون ممنوعیت به‌کارگیری تجهیزات دریافتی از ماهواره اجرا شود
  • 30 دی 1404
  • شناسه : 153385
    بازدید 8
    2

    نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: باید قانون ممنوعیت به‌کارگیری تجهیزات دریافتی از ماهواره اجرا شود، چرا که دشمن دارد از این طریق به ما ضربه می‌زند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، پیمان فلسفی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، ۳۰ دی ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی،گفت: رفع مشکلات اقتصادی باید در اولویت همه ما باشد، اما باید توجه داشت که رسانه نقش مهمی در شرایطی که اغتشاشگران ایجاد کردند.

    وی در ادامه، گفت: به چه علت قانون ممنوعیت به کارگیری تجهیزات دریافتی از ماهواره اجرا نمی‌شود؟

    نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما خوشحال هستیم که اینترنت محدود شده که البته باید محدودیت‌های این موضوع با رعایت قانون رعایت شود، اما باید برای ماهواره هم کاری کرد، زیرا ماهواره‌ها در تمامی کشورها اینترنتی شده اما سیستم دریافت تصویر ماهواره در کشور ما همچنان به صورت سنتی است و این قانون عملا قابلیت اجرا ندارد.

    فلسفی تاکید کرد: متولیان امر باید در این زمینه پاسخگو باشند و به وظایف قانونی خود عمل کنند، چرا که دشمن از این طریق به کشورمان ضربه می‌زند.

    نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: باید قانون ممنوعیت به‌کارگیری تجهیزات دریافتی از ماهواره اجرا شود، چرا که دشمن دارد از این طریق به ما ضربه می‌زند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    8 − هفت =