انتصاب سه عضو جدید هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان
  • 4 بهمن 1404
  • شناسه : 154879
    بازدید 7
    2

    رئیس جمهور در حکمی آیت‌الله اعرافی، حجت‌الاسلام محمدیان و حاجی میرزایی را به عنوان اعضای جدید هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان منصوب کرد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس جمهور در حکمی آیت‌الله اعرافی، حجت‌الاسلام محمدیان و آقای حاجی میرزایی را به عنوان اعضای جدید هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان منصوب کرد.

    متن حکم رئیس‌جمهور پزشکیان به شرح زیر است:

    «بسم الله الرحمن الرحیم

    حضرت آیت‌الله جناب آقای علیرضا اعرافی

    حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای محمد محمدیان

    جناب آقای محسن حاجی میرزایی

    در اجرای بند (۱۱) ماده(۷) شناسنامه دانشگاه فرهنگیان مصوب ۶ دی ۱۳۹۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی و تبصره(۱) اصلاحی آن، نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند جناب‌عالی و بنا به پیشنهاد وزیر محترم آموزش و پرورش و تأیید وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری، به موجب این حکم برای مدت چهار سال به‌عنوان «عضو هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان» منصوب می‌شوید.

    امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی، اهداف سند چشم‌انداز، سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری(مدظله‌ العالی)، برنامه هفتم پیشرفت و رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت وفاق ملی؛ با اتخاذ سیاست‌های راهبردی متناسب، حضور فعال و مستمر در جلسات هیأت امناء و تشریک مساعی سایر اعضای محترم نسبت به فراهم نمودن زمینه‌های توسعه و تسهیل فعالیت‌های آموزشی و تربیت نیروی انسانی توانمند و تحول‌آفرین در چارچوب قوانین و مقررات مصوب مجدانه کوشا باشید.

    توفیقات روزافزون آن‌جناب را در انجام شایسته وظایف محوله از درگاه خداوند متعال خواستارم.

    مسعود پزشکیان

    رئیس جمهوری اسلامی ایران»

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    هجده − 13 =