دیدار عراقچی با محمد بن عبدالرحمن آل ثانی
  • 18 بهمن 1404
  • شناسه : 162574
    بازدید 23
    2

    وزرای خارجه ایران و قطر در دوحه دیدار و گفتگو کردند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در هفدهمین نشست «مجمع الجزیره» به دوحه سفر کرده است، ظهر امروز با  شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر دیدار کرد.

    وزرای امور خارجه ایران و قطر در این دیدار در خصوص روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی گفتگو و تبادل نظر کردند.

    وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تقدیر از مساعی جمیله قطر در رابطه با موضوع هسته‌ای ایران، گزارشی از تعامل دیپلماتیک اخیر بین ایران-آمریکا در مسقط ارائه کرد. 

    طرفین ضمن بررسی تحولات منطقه‌ای، بر مسئولیت مشترک همه کشورهای منطقه برای کمک به حفظ و صیانت از امنیت و ثبات پایدار در منطقه تاکید کردند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    نه + چهار =