حاجی‌دلیگانی خواستار اقدام فوری وزیر نفت برای اصلاح قبوض گاز شد
  • 18 بهمن 1404
  • شناسه : 162583
    بازدید 19
    2

    نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به افزایش بعضاً تا ۳۰ برابری قبوض گاز و نارضایتی شدید مردم، طی تذکری به وزیر نفت خواستار اصلاح فوری این روند شد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، در پی افزایش چشمگیر و بعضاً چندبرابری قبوض گاز در ماه‌های اخیر که موجی از نارضایتی عمومی را در میان شهروندان به‌ دنبال داشته، انتقادها نسبت به نحوه محاسبه و صدور قبوض مصرفی شدت گرفته است. در همین راستا، حسینعلی حاجی‌دلیگانی، نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشد بعضاً تا ۳۰ برابری قبوض و شرایط خاص اقتصادی کشور، خواستار ورود فوری وزارت نفت برای اصلاح این روند و جلوگیری از تشدید نارضایتی‌های مردمی شد.

    متن این تذکر به شرح زیر است:

    جناب آقای پاک‌نژاد

    وزیر محترم نفت

    سلام علیکم

    نظر به نارضایتی شدید عمومی از صدور قبوض مصرفی گاز (که چند نمونه از آن‌ها برای جنابعالی پیامک شد) و ایراد جدی به افزایش بعضاً سی برابری قبض (مثلاً در مدت مشابه سال قبل ۵۰۰ هزار تومان به پانزده میلیون تومان در سال جدید) و با توجه به شرایط خاص کشور و ضرورت جلوگیری از ایجاد نارضایتی مردم، لطفاً دستور فرمایید نسبت به اصلاح این وضعیت اقدام عاجل و موثری انجام شود و نتیجه را اعلام نمایید.

    بدیهی است در صورت تداوم این وضعیت، به حکم وظیفه و در دفاع از حقوق مردم، از ابزارهای نظارتی قانونی استفاده خواهم کرد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    2 + 10 =