بایدن: اگر دفاع ما نبود، حمله ایران به اسرائیل ویرانگر می‌شد
  • 5 خرداد 1403
  • شناسه : 4462
    بازدید 53
    4

    «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا روز شنبه گفت که این کشور تلاش کرد تا تنش‌ها در خاورمیانه که در مسیر عکس در حال حرکت بود، کاهش یابد. وی در ادامه سخنانش گفت: «99 درصد از پهپادهایی که ایران به سوی اسرائیل شلیک کرد به کمک دفاع ما به اهداف خود نرسید در غیر اینصورت این […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا روز شنبه گفت که این کشور تلاش کرد تا تنش‌ها در خاورمیانه که در مسیر عکس در حال حرکت بود، کاهش یابد.

    وی در ادامه سخنانش گفت: «99 درصد از پهپادهایی که ایران به سوی اسرائیل شلیک کرد به کمک دفاع ما به اهداف خود نرسید در غیر اینصورت این حمله ویرانگر می‌شد».

    رئیس جمهور آمریکا اضافه کرد: «به هر حمله‌ای که نیروهای ما را هدف قرار دهد، پاسخ خواهیم داد همانطور که پیشتر و زمانی که سه نظامی ما در اردن کشته شدند پاسخ دادیم».

    جمهوری اسلامی ایران چندی پیش در پاسخ به حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به سرکنسول سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با ده‌ها پهپاد و موشک، اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داد. کشورهای متعدد از جمله، آمریکا، انگلیس، فرانسه و اردن و تعداد دیگری از کشورهای همپیمان با رژیم صهیونیستی، در رهگیری پهپادها و موشک‌های شلیک شده از خاک ایران، به کمک رژیم صهیونیستی شتافتند اما با وجود دفاع پدافندی چند لایه،‌ تعدادی از موشک‌ها و پهپادها به اهداف خود در داخل سرزمین‌های اشغالی اصابت کردند.

     

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    هجده − 2 =