چرا تیم‌های فنی در این دور از مذاکرات ایران و آمریکا شرکت نمی‌کنند
  • 20 اردیبهشت 1404
  • شناسه : 62736
    بازدید 55
    7

    سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هیئت نمایندگی جمهوری اسلامی ایران متشکل از کارشناسان و متخصصان مورد نیاز در این مرحله از گفتگوها، در خدمت منافع عالیه کشورمان است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر «اسماعیل بقایی» سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به حضور هیئت فنی در چهارمین دور از مذاکرات غیر مستقیم ایران – آمریکا، اظهار کرد: من می‌توانم در مورد هیئت نمایندگی خودمان اظهار نظر کنم. هیئت نمایندگی جمهوری اسلامی ایران متشکل از کارشناسان و متخصصان مورد نیاز در این مرحله از گفتگوها، در خدمت منافع عالیه کشورمان است.

    شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان به نقل از یک منبع آگاه مدعی شد که در دور چهارم مذاکرات هسته‌ای ایران و آمریکا، تیم‌های فنی شرکت نخواهند کرد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    2 × 2 =