برنامه هسته‌ای ایران  محور دیدار وزرای خارجه آمریکا و آلمان
  • 8 خرداد 1404
  • شناسه : 75023
    بازدید 49
    4

    وزیران خارجه آمریکا و آلمان با محوریت موضوع هسته‌ای ایران و جنگ اوکراین در واشنگتن دیدار کردند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره قطر، وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه با تکرار ادعای مقامات واشنگتن درباره برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران اعلام کرد که مارکو روبیو و یوهان وادفول، وزیر امور خارجه آلمان در دیداری در واشنگتن، درباره راه‌های جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای و همچنین پایان دادن به جنگ روسیه و اوکراین گفت‌وگو کردند.

    به گزارش وزارت امور خارجه ایالات متحده، روبیو و وادفول در واشنگتن، طیف گسترده‌ای از مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

    همچنین در این نشست، تلاش‌ها برای یافتن راه‌حلی دیپلماتیک جهت پایان دادن به جنگ روسیه علیه اوکراین یکی دیگر از محورهای گفت‌وگو میان روبیو و وادفول بود.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    16 + 2 =