ابراز مخالفت وزیر افراطی صهیونیست با طرح ویتکاف
  • 11 خرداد 1404
  • شناسه : 76966
    بازدید 45
    4

    وزیر تندروی رژیم صهیونیستی مخالفت خود با طرح فرستاده آمریکا برای آتش بس در غزه را اعلام کرد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، آژانس رسانه‌ای رژیم صهیونیستی نوشت که ایتمار بن گویر وزیر افراطی رژیم صهیونیستی در اظهاراتی تصریح کرد که با طرح استیو ویتکاف فرستاده آمریکا در غزه مخالف است و نتانیاهو در همکاری بر اساس این طرح اشتباه کرده است.

    وی مدعی شد که حماس از آتش بس برای تجهیز خود استفاده خواهد کرد و تنها کاری که باید انجام شود، از بین بردن آنها است.

    بن گویر در ادامه ادعاهای خود گفت: من تنها نگران اسرای اسرائیلی در غزه نیستم؛ بلکه نگران فرزندان و نظامیان خودمان نیز هستم.

    باسم نعیم از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در گفتگو با المیادین تاکید کرد که این جنبش طرح استیو ویتکاف فرستاده آمریکا در غزه را رد نکرده، بلکه هفته گذشته موافقت خود با آن را اعلام کرده است و آن را به عنوان یک پیشنهاد قابل مذاکره پذیرفته است.

    وی ادامه داد: طرف صهیونیستی واکنش خود به طرح ویتکاف را ارائه کرده و این واکنش موافق با بندهای مورد توافق ما نیست و کمترین حد از نیازهای ملت ما را برآورده نمی‌کند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    19 + نه =