واکنش بن فرحان به مخالفت تل آویو با ورود هیئت عربی به رام الله
  • 11 خرداد 1404
  • شناسه : 77121
    بازدید 109
    4

    وزیر خارجه عربستان به مخالفت تل آویو با ورود هیئت عربی به رام الله واکنش نشان داد و آنرا نشانه ضد صلح بودن رژیم صهیونیستی دانست.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان با اشاره به مخالفت رژیم صهیونیستی با ورود هیئت عربی به کرانه باختری علت آنرا ضد صلح و افراطی بودن این رژیم دانست و اینکه فقط به دنبال خشونت است.

    وی افزود: ما جز به تشکیل کشور مستقل فلسطین راضی نمی شویم و این پیامی روشن به اسرائیل است.

    از سوی دیگر بدر عبدالعاطی وزیر امور خارجه مصر تاکید کرد: مخالفت با سفر هیئت عربی زورگویی و مخالفت کامل با تلاشهای صلح است.

    ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن تاکید کرد: تصمیم «اسرائیل» برای ممانعت از سفر هیئت وزرای عربی به رام الله نشان دهنده زورگویی و بی توجهی آن به قانون بین المللی است. جامعه جهانی باید گامهای عملی در زمینه راهکار دودولتی بردارد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    هجده − 2 =