تصرف یک منطقه دیگر در «سومی» توسط روسیه
  • 12 خرداد 1404
  • شناسه : 77294
    بازدید 41
    4

    نیروهای ارتش روسیه یک منطقه دیگر در «سومی» را تصرف کردند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز یکشنبه اعلام کرد که نیروهای ارتش این کشور در ادامه پیشروی‌های خود در «سومی»، «آلکسییفکا» (Alekseyevka) را تصرف کردند.

    بر اساس اعلام این رسانه، این عملیات توسط گروه نیروهای ویژه روسیه انجام شده است.

    وزارت دفاع روسیه پیشتر نیز گزارشی را درباره پیشرفت عملیات نظامی ویژه و دستاوردهای کلیدی نیروهای مسلح روسیه منتشر کرده بود.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    سه + هشت =