تکرار ادعای آمریکا و فرانسه علیه برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران
  • 17 خرداد 1404
  • شناسه : 80092
    بازدید 58
    5

    وزیران امورخارجه آمریکا و فرانسه بار دیگر ادعاهای خود علیه برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران را تکرار کردند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره قطر، وزارت امورخارجه آمریکا اعلام کرد: مارکو روبیو، وزیر امورخارجه آمریکا و ژان نوئل بارو همتای فرانسوی اش در گفت‌وگویی تلفنی بر پایبندی دو کشور به مقابله با برنامه تسلیحات هسته‌ای ایران تأکید کردند.

    وزارت امورخارجه آمریکا مدعی شد: روبیو و بارو بار دیگر بر تعهد مشترک خود برای جلوگیری از توسعه و برخورداری ایران از سلاح هسته‌ای تأکید کردند.

    ادعای مقامات آمریکایی و فرانسوی در حالی بیان می‌شود که مقامات ارشد کشورمان بارها اعلام کردند که ایران به دنبال سلاح هسته‌ای نیست و فعالیت‌های آن صلح آمیز و در چارچوب ان پی تی صورت می‌گیرد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    3 + 13 =