نتانیاهو مدعی بازگرداندن جسد دو اسیر اسرائیلی شد
  • 22 خرداد 1404
  • شناسه : 82162
    بازدید 45
    6

    نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که ارتش این رژیم جسد دو اسیر صهیونیست را از غزه بازگردانده است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که در جریان یک عملیات نظامی مشترک میان ارتش و سازمان امنیت داخلی (شاباک)، اجساد دو نفر از اسیران اسرائیلی در نوار غزه بازگردانده شده‌اند.

    به ادعای وی، این عملیات در ادامه تلاش‌ها برای بازگرداندن اسرای اسرائیلی از غزه صورت گرفته است.

    ارتش اسرائیل نیز ادعا کرد که امروز اجساد دو اسیر اسرائیلی را از منطقه خان‌یونس در جنوب نوار غزه خارج کرده است.

    به ادعای سخنگوی ارتش، این عملیات توسط نیروهایی از تیپ ۳۶ ارتش اسرائیل و بر اساس اطلاعات دقیق اطلاعاتی انجام شده است.

    در همین حال، «یسرائیل کاتس»، وزیر جنگ اسرائیل نیز مدعی شد که تل‌آویو به تلاش‌های خود برای بازگرداندن تمام اسیران زنده و اجساد کشته‌شدگان ادامه خواهد داد.

    در واکنش به این ادعاها، خانواده‌های اسرای اسرائیلی در غزه، بازگرداندن اجساد این دو نظامی صهیونیستی را «بستن یک پرونده» و «انجام وظیفه دولت نتانیاهو در قبال اسرائیلی‌ها خواندند.

    این خانواده‌ها همچنین بار دیگر خواستار دستیابی به توافقی جامع برای بازگرداندن تمام اسیران شدند؛ توافقی که از نظر آنان باید منجر به پایان جنگ در غزه شود.

    بر اساس برخی گزارش‌ها، با حساب این دو جسد، ۵۳ اسیر در نوار غزه باقی مانده‌اند که ۲۰ نفر از آنها زنده و ۳۳ نفر دیگر کشته شده‌اند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    2 × 3 =